skuteczność tworzonych przez nas projektów. Poniżej znajdziecie Państwo ogólny zakres naszej działalności, jeśli jesteście zainteresowani czymś co nie zostało wymienione w poniższej liście prosimy o kontakt.
Staramy się aby nasze realizacje mówiły same za siebie
Szczegóły naszej oferty
DTP
Skład materiałów promocyjnych oraz przygotowywanie tekstów, następuje zgodnie z regułami redakcyjnymi, zasadami typografii jak również według specyfikacji drukarni, w której będą drukowane.
- tworzenie layoutów (pojedynczych publikacji, serii, prasy, książek),
- skład i przygotowanie materiałów do druku,
- tworzenie siatek modułowych,
- organizowanie „copy flow”,
- tworzenie i nadzorowanie systemów redakcyjnych,
- tworzenie „style booków”,
- korekta i redakcja materiałów.
Branding & Identity
Nie istnieją projekty uniwersalne. Nawet najlepszy szablon wciąż pozostaje tylko szablonem – tworem tymczasowym. Pamiętamy o tym projektując wizytówkę, ulotkę czy layout czasopisma. Indywidualne podejście to nie tylko możliwość, dla nas, to podstawowy i nieodzowny element naszej pracy. Dzięki temu wspólnie z klientem jesteśmy w stanie stworzyć niepowtarzalny produkt, wyróżniający się spośród pozostałych w danej branży.
- materiały promocyjne, logotypy, billboardy,
- materiały reklamowe: foldery, katalogi, wlepki, ulotki,
- materiały biurowe: wizytówki, papier firmowy, teczki, zaproszenia, karty okolicznościowe, itp.
Poligrafia
Współpraca z najlepszymi drukarniami (zarówno offsetowymi jak i cyfrowymi) w całej Polsce, doświadczenie w nadzorowaniu skomplikowanych produkcji, ilość drukowanych materiałów, jak również ich wysokie nakłady sprawiają, że możemy zagwarantować naszym Klientom korzystne finansowo warunki produkcji.
Na życzenie klienta osobiście nadzorujemy i organizujemy cały proces produkcyjny, od przesłania materiałów do drukarni, poprzez kontrolę druku aż po ekspedycję materiałów.
Internet
Jako nowoczesne, mobilne i najbardziej dostępne medium wciąż oferuje nowe nośniki reklamowe, których nie wolno bagatelizować. Wirtualne zaistnienie w sieci powinno iść w parze z działaniami promocyjnym w realu. Tylko spójna i wielokanałowa kampania przynosi pożądany efekt.
- strony internetowe
- reklama internetowa (banery, boxy, e-mailing, newslettery, itp.)
Fotografia
Fotografia reklamowa jest jedną z najważniejszych form przekazu informacji o produkcie. Fotografia reklamowa musi często za pomocą jednego ujęcia przedstawić to, co w spocie reklamowym zajmuje 30 sekund. Za pomocą jednego zdjęcia przedstawiony być powinien cały szereg zalet i charakter produktu bądź usługi a całość musi być tak skomponowana aby zachęcić klienta.
- reklamowa (organizacja sesji zdjęciowych)
- produktowa
- okolicznościowa
Inne
Może cudów nie ma ale wiele można „wyczarować” mając odrobinę chęci i możliwości. Jeśli nie znaleźliście tego czego szukacie skontaktujcie się z nami…